Volkswagen intenționează să oprească producția la una dintre fabricile sale de automobile cu motor cu combustie din China, a declarat o persoană care cunoaște direct subiectul, într-un semn al luptei producătorilor de automobile de a gestiona supracapacitatea pe cea mai mare piață auto din lume, scrie Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Constructorul auto, împreună cu partenerul său de joint venture SAIC Motor, va transfera treptat producția de automobile din familia Passat de la fabrica din Nanjing la o fabrică din apropiere, în aceeași provincie estică Jiangsu, a declarat persoana.

Dar joint venture-ul nu are un calendar definitiv pentru această mutare și nu a decis încă dacă va închide complet fabrica sau o va scoate la vânzare, a adăugat persoana.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Unii muncitori de la fabrica din Nanjing vor fi rugați să se mute pentru a lucra la fabrica SAIC-VW din Yizheng, care produce în prezent cele mai bine vândute sedanuri Lavida ale mărcii, a spus persoana.

Cei doi parteneri analizează, de asemenea, planuri de relansare a vânzărilor Skoda, au declarat cele două persoane. Marca reprezintă doar 1% din totalul vânzărilor SAIC-VW, în timp ce în 2018, a reprezentat 17%.

Bloomberg News a anunțat pentru prima dată miercuri planurile celor două companii de a închide două fabrici din Nanjing și Ningbo. Volkswagen a declarat că nu comentează speculațiile. SAIC nu a fost disponibilă imediat pentru comentarii.

Două surse au negat că partenerii de joint venture intenționează să închidă fabrica din Ningbo, cea mai mare după cele trei fabrici din Shanghai.

Volkswagen, mult timp cel mai bine vândut producător auto din China, suferă de pe urma scăderii cotei sale de piață în această țară și colaborează cu SAIC și cu alți parteneri, precum Xpeng, pentru a aduce noi modele pe piața care speră să fie mai competitivă.

Reuters a anunțat la începutul acestui an că SAIC intenționează să reducă 10% din locurile de muncă în 2024 la SAIC Volkswagen și la alți parteneri, confruntându-se cu scăderi abrupte ale vânzărilor. joint venture-ul VW-SAIC a vândut 1,2 milioane de mașini în 2023, în scădere cu 43% față de vârful atins în 2017.