Turneu de recrutare pentru Disneyland Paris: Compania vrea să găsească 7.000 de angajați pentru atracțiile, hotelurile și restaurantele sale

disneyland paris Sursa foto: disneylandparis-news.com

Parcul de distracții Marne-la-Vallée propune mai multe sesiuni de recrutare în Franța și în străinătate, posturile urmând să fie ocupate atât cu contracte permanente, cât și cu contracte pe durată determinată, de la două săptămâni la câteva luni, informează LeFigaro.fr. Pentru a găzdui 16 milioane de vizitatori anual, cel mai vizitat sit turistic cu plată din Europa angajează în medie 18 000 de angajați – denumiți intern „membri ai distribuției”.

Disneyland Paris pleacă într-un turneu de recrutare. Parcul tematic din Marne-la-Vallée organizează începând de luni, 16 septembrie, sesiunea anuală de „Casting tour”, cu 7.000 de contracte care urmează să fie ocupate în următoarele luni. Vor fi vizitate șapte orașe din Franța, Italia și Spania, cu diferite tipuri de contracte oferite, în sectoarele hotelier, catering, recepție (în atracții sau în alte locuri din parcuri) sau servicii tehnice. Aceste sesiuni de recrutare vor fi organizate la Lille (16-17 septembrie), Sevilla (1-2 octombrie), Napoli (6-7 noiembrie), Marsilia (3 decembrie), Lyon (9 ianuarie), Tours (21 ianuarie) și Montpellier (4 martie).

Candidații își pot face o programare pe site-ul de recrutare Disneyland Paris sau se pot prezenta fără un slot. Ei vor avea un interviu de aproximativ 30 de minute, „cu întrebări de bază despre experiența lor, ceea ce știu să facă și un joc de rol adaptat postului pe care îl iau în considerare pentru a-și testa reflexele” , explică Cécile Balta, director de resurse umane responsabil cu ocuparea forței de muncă. „Toți vor primi un răspuns în termen de 24 până la 48 de ore” , asigură ea: pozitiv, negativ sau «pozitiv sub condiții» , un fel de listă de așteptare în așteptarea deschiderii unor posturi. „Pentru vara viitoare, de exemplu, nu știm încă exact toate nevoile noastre”.

Pentru a găzdui 16 milioane de vizitatori anual, cel mai vizitat sit turistic cu plată din Europa angajează în medie 18 000 de angajați – denumiți intern „membri ai distribuției” – de unde și nevoile colosale de recrutare. Printre aceste 7.000 de contracte oferite, există contracte permanente și pe durată determinată, de la două săptămâni – pentru studenții care vin să lucreze în timpul vârfului de activitate de Halloween sau Crăciun – la câteva luni.

Dar cu un salariu de bază (1.784,60 euro brut) abia peste salariul minim și ore care pot fi dificile, și în ciuda beneficiilor pe care compania se mândrește că le oferă sau a posibilităților de avansare, nu este întotdeauna ușor de ocupat aceste posturi. O dificultate deosebit de accentuată în industria restaurantelor, un sector cu o lipsă de forță de muncă de la pandemie. „Acestea sunt profesii foarte tensionate”, recunoaște Cécile Balta. A fost întotdeauna complicat, este și mai complicat de la Covid-19”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: