Portul Constanţa: Două oferte depuse la licitaţia pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor din etapa a doua a proiectului de modernizare a infrastructurii feroviare 

CFR SA Sursă foto: CFR SA/Facebook

Două oferte – a unei companii, respectiv a unei asocieri de firme – au fost depuse la licitaţia privind proiectarea şi execuţia lucrărilor din etapa a doua a proiectului de modernizare a infrastructurii feroviare din Portul Constanţa. Valoarea estimată a contractului este de 472.995.782,57 lei, fără TVA, scrie News.ro.

„Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că azi, 29.07.2024, ora 15:00 a avut loc depunerea ofertelor la licitaţia privind proiectarea şi execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanţa – Etapa II”, a arătat compania, într-un comunicat de presă.

Astfel, au fost depuse oferte de către Porr Construct – ofertant unic şi de asocierea Bawi Construction (fosta Wiebe România) – leader, Swietelsky Construct.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Potrivit sursei citate, în Etapa II sunt cuprinse lucrări de modernizare la următoarele obiective:

– zona de interes din afara portului (linia de legătură între grupa de aşteptare Valu lui Traian şi Palas; staţia Palas)

– Port Constanţa Sud (staţia Agigea Nord; staţia Agigea Ecluză; linia 813B – dublarea liniei de acces între Agigea Ecluză şi Ferry Boat).

Valoarea estimată a contractului este de 472.995.782,57 lei, fără TVA, iar sursa de finanţare va fi asigurată din fonduri externe nerambursabile, Connecting Europe Facility (CEF) – CEF-T- 2022-CORECOEN, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi din veniturile proprii ale Companiei Naţionale de Căi Ferate C.F.R. – S.A, precum şi din alte surse legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie.

Durata de implementare a contractului, inclusiv a perioadei de garanţie, de la data ordinului de începere, este de 99 de luni. Durata estimată pentru realizarea serviciilor de proiectare, inclusiv avizare PTE şi emiterea Autorizaţiei de Construire (AC) este de 7 luni calendaristice de la ordinul administrativ de începere; durata estimată de execuţie a lucrărilor este de 30 de luni calendaristice de la emiterea Autorizaţiei de Construire (AC); durata activităţilor după recepţia la terminarea lucrărilor – 1 lună; perioada de garanţie – minim 60 de luni de la recepţia la terminarea lucrărilor; durata activităţilor dupa terminarea perioadei de garanţie – 1 lună.

Ofertele urmează să fie evaluate, în vederea atribuirii contractului.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: