Autostrada Sibiu – Pitești: CNAIR pierde la CNSC contestația pentru supervizarea lucrărilor pe lotul 3

A 1 Sibiu Pitești lot 5 martie 2024 WeBuild

Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) a admis contestația depusă împotriva CNAIR de unul dintre ofertanți la contractul pentru supervizarea lucrărilor pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești.

Asocierea Activ Proiectare Infrastructură S.R.L. (Leader), Emay Uluslararası Mühendislik ve Müşavirlik Anonim Şirketi a depus la începutul lui iunie o contestație care vizează o solicitare de clarificare transmisă de CNAIR în mai, în etapa de evaluare a procedurii de achiziție, care se referă la existența anterioară a unor relații comerciale între o soietate terță față de procedure de atribuire și față de asocierea API și unul dintre membrii asocierii ce formează antreprenorul contractat să proiecteze și să execute lotul de autostradă.

Asocierea a cerut atunci anularea solicitării de clarificare și obligarea CNAIR la continuarea procedurii de evaluare a ofertei sale.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Contestatarul a susținut atunci că solicitarea de clarificare nu este întemeiată, situațiile nereprezentând conflict de interese.

CNSC i-a dat dreptate, deci CNAIR trebuie să continue să îi evalueze oferta.

Amintim că CNAIR a primit trei oferte la contractul pentru supervizarea lucrărilor pe lotul 3 al Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești. Licitația a fost deblocată la începutul lunii după ce consultanții au depus numeroase solicitări de clarificare, iar la termenul-limită din 15 martie au depus oferte următoarele firme:

1. Ofertant unic : TPF INGINERIE SRL,

2. Asociere : EUROCERAD INTERNATIONAL (Leader),S INFRA TENDER S.R.L.,BOTEK,

3. Asociere : ACTIV PROIECTARE INFRASTRUCTURĂ S.R.L. (Leader),EMAY Uluslararası Mühendislik ve Müşavirlik Anonim Şirketi,

Lotul 3 Cornetu – Tigveni este cel mai lung lot dintre cele 5 ale Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești, are cele mai multe structuri și cel mai lung tunel, la Poiana de 1700 metri, iar WeBuild a început lucrările pregătitoare (defrișări, organizare de șantier). Lucrările efective vor începe fără consultant de specialitate pentru că procedura de achiziție pentru supervizor nu se poate finaliza cu semnarea contractului mai devreme de sfârșitul verii (în situația fără contestații). Datele oficiale arată că WeBuild are termen 15 aprilie pentru depunerea Proiectului Tehnic pentru Autorizația de Construire, după cum Economedia a explicat aici. Pentru lotul 2 Boițaa – Cornetu (31 km), cel mai greu lot de pe A1, CNAIR a semnat contractul de supervizare cu IRD Engineering pentru 106 milioane lei.

Contractul a fost suspendat pentru că proiectanții interesați au depus 28 de clarificări, iar CNAIR a publicat și răspunsurile la întrebările/clarificările consultanților interesați. Din totalul de 100 de puncte, CNAIR a stabilit 30% prețul ofertei, 10% experiența coordonator contract (direct proporțional), 8 % experiență inginer tuneluri (punctaj invers proporțional), 5% experiență inginer poduri (invers proporțional).

Termenul pentru evaluarea ofertelor este 25 iulie 2024.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.