Varinta digitală a clienților într-un look Loro Piana, prezentarea produselor Dior, creată cu ajutorul inteligenței artificiale, și un somelier aliementat de GenAI care prezintă vinuri la standul Moet Hennessy – sunt câteva dintre propunerile cu care s-a afișat gigantul din industria luxului LVMH la VivaTech, un festival de tehnologie desfășurat la Paris între 22 și 25 mai. LVMH este una dintre cele mai mari 10 companii din lume și a devenit recent prima companie europeană care a depășit pragul de 500 de miliarde de dolari în ceea ce privește capitalizarea de piață.
În acest an, brandurile prezente la “LVMH Dream Garden” (grădina de vis), pavilionul companiei la VivaTech, au prezentat soluții alimentate de tehnologie și Inteligență Artificială, după cum explică reprezentanții grupului care adună câteva dintre cele mai celebre branduri de lux din lume.
Dior a propus o prezentare a produselor celebrei case de modă, intermediată de date și AI, “aliniind valoarea și istoria Casei cu visele clienților”.
Louis Vuitton a lansat un nou program exclusiv de implicare a clienților, care îmbină lumile fizice și digitale: clienții descoperă o colecție curatoriată de piese Louis Vuitton disponibile doar pentru comunitatea VIA Web3.
Loro Piana a propus o experiență interactivă care utilizează GenAI pentru a crea o reprezentare digitală a utilizatorilor într-un look Loro Piana, după ce a fost captată silueta și măsurile clientului. Bvlgari a venit cu o altă prezentare imersivă – Allegra Mixology, o experiență GenAI,
Moet Hennessy, brandul de băuturi al grupui, s-a prezentat la festivalul de tehnologie cu un somelier personal, numit Divine, alimentat de GenAI, cu un avatar virtual care să ajute la descoperirea vinurilor din diverse regiuni.
Câteva imagini prezentate de LVMH:
View this post on Instagram
La VivaTech, Guerlain a prezentat o experiență VR despre poveștile din spatele a două parfumuri iconice din colecția L’Art & La Matière de la Guerlain. Brandul a pus la punct o “călătorie multisenzorială” elaborată de Inteligența Artificială, în care vizitatorii miros un parfum și văd apoi prezentările.
View this post on Instagram
Grupul mizează pe startup-uri și tehnologie: în a doua zi de Viva Tech, LVMH a anunțat câștigătorii celei de-a șaptea ediții a Premiului LVMH pentru inovație, în cadrul unei ceremonii care a recunoscut șapte startup-uri. Despre colaborarea grupului cu startup-urile citiți AICI un material realizat de Euronews.ro
Prima companie europeană care a depășit pragul de 500 de miliarde de dolari în ceea ce privește capitalizarea de piață
Luna trecută, capitalizarea de piaţă a grupului francez de produse de lux LVMH a depăşit pragul de 500 de miliarde de dolari, devenind prima companie europeană care a atins acest jalon, graţie creşterii vânzărilor de produse de lux în China şi aprecierii monedei euro, conform Bloomberg.
Acest moment istoric vine la mai puţin de două săptămâni după ce LVMH s-a alăturat celor mai mari 10 companii din întreaga lume, după creşterea vânzărilor în primul trimestru. Ulterior, şi rivalul Hermes International a raportat la rândul său rezultate solide pentru primul trimestru, ceea ce consolidează punctul de vedere că redeschiderea Chinei după pandemie alimentează industria luxului.