Producătorul auto chinez BYD ar putea construi o a doua fabrică în Europa

BYD Sursa foto: Facebook/BYD Global

Producătorul auto chinez BYD va lua în considerare construirea unei a doua fabrici de asamblare în Europa în 2025, a declarat joi directorul său european Michael Shu, transmite agenția Reuters, citată de News.ro. BYD a declarat în decembrie anul trecut că va construi o fabrică de vehicule electrice în Ungaria, devenind primul mare producător auto chinez cu o bază de producţie în Europa.

Vorbind la conferinţa FT Future of the Car, Shu a spus că BYD va aduce în Europa un vehicul electric low-cost bazat pe modelul său chinezesc Seagull.

Versiunea europeană a Seagull, care se vinde cu amănuntul în China la mai puţin de 10.000 de dolari, ar trebui să coste mai puţin de 20.000 de euro în Europa, a spus Shu.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Vehiculele electrice sunt, în medie, cu aproximativ 30% mai scumpe decât modelele echivalente cu motor cu combustie, ceea ce a redus cererea de maşini cu emisii zero, lăsând producătorii auto tradiţionali din Europa să dezvolte modele mai accesibile.

Shu a spus că BYD doreşte să devină un producător lider de vehicule electrice în Europa până în 2030.

”Suntem încrezători că am putea fi într-o poziţie de lider până în 2030”, a spus el.

BYD a declarat în decembrie anul trecut că va construi o fabrică de vehicule electrice în Ungaria, devenind primul mare producător auto chinez cu o bază de producţie în Europa.

Shu a vorbit în timp ce preşedintele chinez Xi Jinping a vizitat Ungaria la a treia şi ultima sa oprire din primul său turneu european în ultimii cinci ani.

Ungaria, sub conducerea primului ministru de dreapta Viktor Orban, a devenit un partener important de comerţ şi investiţii pentru China, spre deosebire de alte ţări ale Uniunii Europene.

Relaţiile politice calde s-au transformat în investiţii, deoarece producătorii chinezi de baterii şi vehicule electrice au început să producă în Ungaria.

Producătorul de baterii EV CATL a fost printre cei mai mari investitori din Ungaria, cu o fabrică de baterii de 7,3 miliarde de euro în Debrecen.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. mi-e greu sa cred ca masini electrice chinezesti vor avea succes in europa.
    Ar avea doar daca ar fi semnificativ mai ieftine, gen 30%. Dar cu productia in ungaria e imposibil.

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.