După o lansare cu probleme a serviciului de streaming Max anul trecut, directorii de la Warner Bros. Discovery cred că afacerea lor va crește în 2024. Planul lor începe cu creșterea numărului de persoane care plătesc pentru Max. Compania plănuiește să înceapă să ia măsuri drastice împotriva partajării parolelor încă din această toamnă.
Manualul de joc pare similar cu cel folosit deja de Netflix, scrie Bloomberg. Acesta va permite deținătorilor de conturi să adauge membri suplimentari pentru mai puțin decât abonamentul de 9,99 dolari al Max cu reclame, potrivit unor persoane familiarizate cu planurile companiei. Acei membri suplimentari vor avea propriile log-in-uri. Ei vor putea să le configureze fără a-și pierde istoricul de vizionare.
Netflix a înregistrat cea mai mare creștere din ultimii ani datorită măsurilor drastice luate împotriva partajării parolelor. Deși Warner Bros. nu are același număr potențial – Netflix a avut peste 100 de milioane de clienți care foloseau contul altcuiva – compania ar trebui să fie capabilă să transforme milioane de oameni care folosesc gratis alte conturi în clienți plătitori.
De asemenea, Max va lansa versiunea cu plată a serviciului său de sport în Europa, la timp pentru Jocurile Olimpice de vară (deși jocurile vor fi disponibile pentru toate abonamentele). Clienții care doresc să urmărească sporturi folosind Max vor trebui să plătească suplimentar un abonament de trei euro pe lună. Executivii companiei, care deține drepturile exclusive pentru Jocurile Olimpice pe continent, consideră că acest lucru va genera venituri suplimentare.