Compania de Drumuri montează 4.500 de metri liniari de parapet de beton pe Transalpina între Rânca şi Obârşia Lotului, şoseaua care ajunge la cea mai mare altitudine din România – 2.145 de metri în Pasul Urdele.
CNAIR precizează că sunt lucrări de siguranţă rutieră care se fac în regie proprie şi constau în trasarea de noi marcaje şi montarea parapetelor din metal sau din beton, tip New Jersey.
„Pe DN 67C, #Transalpina, sectorul cuprins între Rânca și Obârșia Lotrului se desfășoară lucrări de siguranță a participanților la trafic.
– au fost montați peste 400 metri liniari de parapet metalic tip greu, lucrare efectuată în #regieproprie de angajații #SDNTarguJiu,
– a fost aplicat marcaj rutier,
– se montează peste 4.500 de metri liniari de parapet de beton, tip New Jersey.
– vă rugăm să circulați cu atenție în zonele de lucrări”, arată compania de drumuri.
De asemenea, pe lângă aceste lucrări de siguranţă rutieră, CNAIR prin Regionala de Drumuri Craiova a reasfaltat carosabilul la Rânca, în judeţul Gorj. „Transalpina, cel mai înalt drum din România, va beneficia în acest an de o serie de lucrări de modernizare, pentru a crește confortul și siguranța turiștilor care vin să se bucure de ospitalitatea gorjenească și de frumusețile oferite de Munții Parâng. Transalpina este „inima“ turismului din județul Gorj și este datoria noastră să avem grijă de această șosea”, anunţa, în iulie prefectul județului Gorj, Corneliu Răducan-Morega.
DN 67 C -Transalpina asigură legătura între Oltenia şi Ardeal, de la Novaci în Gorj la Sebeş în judeţul Alba, are o lungime de 150 de km, iar în sezonul estival este un drum intens tranzitat.