Producerea de maşini chinezeşti în Italia ar putea forţa Stellantis să ia unele decizii dificile, inclusiv închiderea de fabrici, spune șeful grupului

fabrica mirafiori ford stellantis Sursa foto: Stellantis

Producerea de maşini chinezeşti în Italia ar putea forţa Stellantis să ia unele decizii dificile, inclusiv închiderea de fabrici, a declarat miercuri şeful grupului franco-italian, singurul mare producător auto din Italia, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Guvernul italian a spus că este în discuţii cu Tesla şi producătorii auto chinezi, inclusiv Chery Auto, pentru a-l atrage pe unul dintre ei să producă în Italia şi să crească producţia naţională de automobile, după ani de declin.

”Dacă cineva doreşte să introducă competiţia chineză, ar fi responsabil pentru deciziile nepopulare care ar putea fi luate. Dacă suntem sub presiune, singurul lucru pe care l-am putea face este să ne accelerăm eforturile de a creşte productivitatea pentru a fi competitivi”, a declarat CEO-ul Stellantis, Carlos Tavares, la un eveniment la Torino.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

El a arătat că Stellantis va pierde probabil cotă de piaţă şi volume de vânzări.

”Atunci s-ar putea să nu avem nevoie de atâtea fabrici ca acum. Suntem gata de luptă, dar într-o luptă există victime”, a spus el.

Tavares a spus că speculaţiile că Stellantis ar dori să se retragă din Italia sunt ”ştiri false”.

”Investim masiv în Italia”, a spus Tavares, care în ultimele luni a intrat în conflict cu guvernul italian cu privire la nivelurile de producţie ale grupului în ţară.

El a anunţat că producătorul auto va extinde producţia celui mai bine vândut automobil de oraş pe benzină, Fiat Panda, până în 2030, în încercarea de a aduce clienţilor accesibilitate.

Versiunea cu motor cu ardere internă a Panda, care este produsă în Pomigliano d’Arco, lângă Napoli, ar urma să fie eliminată treptat în 2027, în timp ce o versiune nouă, electrificată, a vehiculului este aşteptată să fie lansată la sfârşitul acestui an.

Tavares a vorbit la un eveniment de inaugurare a unităţii Stellantis pentru producţia de transmisii eDCT (electrificate cu dublu ambreiaj) pentru vehicule electrice hibride şi hibride plug-in, la complexul Mirafiori al grupului din Torino.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: