Autoritatea pentru concurenţă din Polonia (UOKiK) a amendat compania americană Amazon cu 31 de milioane de zloţi (7,8 milioane de dolari) pentru că a indus în eroare clienţii în privinţa disponibilităţii produselor şi a datelor de livrare, transmite agenția Reuters, citată de Agerpres.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

UOKiK a precizat că a primit plângeri din partea clienţilor care nu şi-au primit comenzile.

“Consumatorul mediu are dreptul să presupună că opţiunile de achiziţie, disponibilitate şi datele de livrare oferite de comercianţi nu induc în eroare”, a declarat şeful UOKiK, Tomasz Chrostny.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Acesta a adăugat că UOKiK a analizat practicile Amazon, cum ar fi afişarea pe un ecran a perioadei în care comanda poate fi plasată, fără o garanţie că va sosi în intervalul de timp prevăzut.

Biroul de presă al Amazon a anunţat că firma va contesta amenda.

“Deşi majoritatea livrărilor noastre sosesc la timp, clienţii ne pot contacta în eventualitatea rară că se confruntă cu o întârziere sau o anulare a comenzii şi discutăm problema. Pe parcursul anului trecut, am colaborat cu UOKiK şi am propus multiple amendamente voluntare pentru a continua să îmbunătăţim experienţa clienţilor pe Amazon.pl. Urmăm strict normele legale în toate ţările în care operăm şi nu suntem de acord cu evaluarea şi amenda acordată de UOKiK”, a precizat compania americană.