Vehiculele electrice cu baterii vor fi, în medie, mai ieftine de produs decât un motor cu combustie internă până în 2027, datorită noilor metode de fabricație care reduc costurile de producție, susține firma de cercetare de piață Gartner.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Gartner se așteaptă ca aceste costuri de producție să scadă considerabil mai repede decât costurile bateriilor, care sunt cea mai scumpă parte a unui vehicul electric electric și reprezintă aproximativ 40% din prețul vehiculului. Gartner a precizat că analiza sa a fost determinată de „inovațiile care simplifică costurile de producție, cum ar fi arhitectura centralizată a vehiculelor sau introducerea gigacaloriei care ajută la reducerea costurilor de producție și a timpului de asamblare”.

Gigapressurile sunt mașini de turnare masive, pionierat de liderul de piață american Tesla, pentru a realiza piese unice de mari dimensiuni ale părților inferioare ale vehiculelor, pentru a simplifica producția și a reduce munca roboților.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

„Acest lucru înseamnă că BEV-urile vor ajunge la paritatea costurilor cu ICE mult mai repede decât se aștepta inițial, dar, în același timp, va face ca unele reparații ale BEV-urilor să fie considerabil mai costisitoare”, a declarat Pedro Pacheco, vicepreședinte al departamentului de cercetare al Gartner.

Firma de cercetare de piață se așteaptă ca, până în 2027, costul mediu de reparare a caroseriei și a bateriei unui EV după un accident grav să crească cu 30%. Acest lucru ar putea face ca vehiculele care suferă o coliziune să fie mai predispuse la o anulare totală, deoarece Gartner a adăugat că reparația ar putea costa mai mult decât valoarea reziduală.