Instagram a depășit TikTok și a fost anul trecut cea mai descărcată aplicaţie din lume

instagram - logo sursa foto: Pexels

Instagram a depăşit TikTok ca număr al descărcărilor din magazinele de aplicaţii anul trecut şi a devenit cea mai descărcată aplicaţie din lume, transmite News.ro.

Numărul de download-uri al Instagram a crescut anul trecut cu 20%, la 768 de milioane, ceea ce a dus aplicaţia deţinută de Meta pe primul loc în clasamentul celor mai descărcate aplicaţii la nivel global, arată o analiză făcută de Sensor Tower.

Tot anul trecut, numărul de download-uri pentru TikTok a crescut cu doar 4%, ajungând la 733 de milioane la nivel global.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Analiştii pun revenirea Instagram pe seama secţiunii de filmări verticale Reels, construite de Instagram tocmai pentru a concura pe această nişă cu TikTok.

Aceiaşi analişti cred că, după trei ani de relativă stagnare, TikTok şi-a atins potenţialul maxim.

Instagram are 1,47 miliarde de utilizatori pe lună, iar TikTok 1,12 milioane de utilizatori pe lună, în scădere cu 12 milioane de utilizatori.

În schimb, TikTok stă mai bine în ceea ce priveşte implicarea utilizatorilor. Utilizatorii TikTok petrec 95 de minute pe zi în cadrul reţelei, în vreme ce utilizatorii Instagram îi alocă zilnic 62 de minute.