Directorul general al grupului german de inginerie Bosch, Stefan Hartung, crede că va fi nevoie de vehicule echipate cu motoare pe combustie timp de cel puţin 35 de ani, până când va putea fi finalizată electrificarea transportului rutier, transmite DPA, conform News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Dacă întreaga producţie mondială anuală de 90 de milioane de vehicule rutiere ar fi convertită imediat, ar fi nevoie de 16 ani pentru a electrifica întreaga flotă mondială de 1,4 miliarde de vehicule, a subliniat Stefan Hartung într-un interviu publicat duminică pe portalul The Pioneer. Grupul german Bosch este un important furnizor pentru sectorul auto.

Însă, în realitate, motoare cu ardere internă vor continua să fie produse, iar acestea vor trebui să fie înlocuite ulterior. “Va fi nevoie de un interval dublu de timp, cel puţin 30 până la 35 de ani, pentru a electrifica toate automobilele din întreaga lume”, a spus Hartung.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Directorul general de la Bosch a adăugat că, în cele din urmă, anumite categorii de vehicule nu vor putea fi electrificate iar tehnologia motoarelor pe combustie va trebui să fie produsă în continuare în Germania. “Nu poţi forţa clienţii din afara Europei să nu o utilizeze”, a spus Hartung. Acesta a subliniat că inovaţiile de care este nevoie nu există încă, dând drept exemplu vehiculele agricole. O combină agricolă trebuie să opereze până la 12 ore pe zi, şi consumă 250 până la 300 de kilowaţi pe oră. “Având în vedere bateriile care ar fi necesare pentru o astfel de performanţă, cel mai probabil vehiculul ar intra în pământ”, a spus Hartung.

Cu toate acestea, Hartung a dezminţit ideea că Uniunea Europeană s-a mişcat mult prea rapid atunci când a stabilit o ţintă pentru renunţarea la automobilele echipat cu motoare cu combustie. “Cu privire la obiectivele climatice, a fost important în primul rând să fie stabilită o ţintă”, a spus Hartung.

Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii, prezent de 30 de ani şi în România, prin şase entităţi unde lucrau, la 31 decembrie 2022, aproximativ 9.830 de angajaţi. În plus, în Bucureşti, se află şi o filială a BSH Hausgerate GmbH, activă pe piaţa aparatelor electrocasnice.