Grupul francez de lux LVMH se aventurează în lumea divertismentului de la Hollywood, în încercarea de a comercializa cele 75 de mărci ale grupului prin intermediul filmelor și al televiziunii, scrie Financial Times.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Compania, numită 22 Montaigne Entertainment după adresa sediului central al grupului din Paris, va fi supervizată de Antoine Arnault, fiul cel mare al fondatorului LVMH, Bernard Arnault, și de Anish Melwani, președintele LVMH North America.

Platforma va fi o colaborare cu Superconnector Studios, o companie de consultanță cu sediul în SUA care pune în legătură brandurile cu companiile de producție, celebritățile și studiourile din domeniul divertismentului.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

LVMH, cel mai mare grup producător de bunuri de lux din lume, va încerca să consolideze promovarea mărcilor grupului – printre care se numără casele de modă Louis Vuitton și Dior și bijuteriile Tiffany & Co – prin intermediul unor proiecte care variază de la publicitate la plasarea de produse și proiecte originale de televiziune, film și audio pe care LVMH le va co-dezvolta, co-produce și co-finanța.

Polenizarea încrucișată dintre lux, modă și divertisment are o istorie îndelungată, de la filmul lui Audrey Hepburn din 1961 “Breakfast at Tiffany’s” la House of Gucci, filmul din 2021 cu Lady Gaga despre ascensiunea și decăderea familiei fondatoare a mărcii italiene.

“Suntem încântați să formalizăm abordarea noastră privind promovarea mărcilor noastre în formate de divertisment … care completează activitatea de implicare directă a acestora”, a declarat Melwani într-un comunicat.

LVMH, cel mai mare grup de lux din lume, cu o valoare de piață de 418,19 miliarde de euro, a condus eforturile industriei de a profita de asocierile cu cultura populară și cu celebritățile pentru a-și spori atractivitatea, angajându-l pe cântărețul Pharrell Williams pentru a crea îmbrăcăminte pentru bărbați la Louis Vuitton anul trecut și încheind acorduri cu personalități precum Beyoncé, Lionel Messi și Zendaya pentru a fi în fruntea unor campanii.

Anul trecut, François-Henri Pinault, președintele rivalului francez mai mic Kering, a cumpărat o participație majoritară în Creative Artists Agency, o firmă de talente din Los Angeles care reprezintă actori și regizori, inclusiv soția lui Pinault, actrița Salma Hayek.

Antoine Arnault, în vârstă de 46 de ani, este responsabil de imagine și sustenabilitate la LVMH, pe care familia Arnault o controlează și unde lucrează toți cei cinci copii. El a renunțat recent la rolul de director executiv al mărcii de îmbrăcăminte pentru bărbați Berluti, preluând în decembrie conducerea holdingului de familie Christian Dior SE.