Gigantul Unilever vinde brandurile Frufru și Urban Monkey către fondatorul Mihai Simiuc, după 5 ani de la achiziție

Unilever Facebook / Unilever

Unilever, gigantul din domeniul bunurilor de larg consum, vinde brandurile Frufru și Urban Monkey către Mihai Simiuc, fondatorul acestora și persoana de la care le-a cumpărat în urmă cu cinci ani, potrivit unui comunicat oficial al companiei.

„În urma unei analize strategice detaliate, Unilever a decis să vândă brandurile Frufru și Urban Monkey către Mihai Simiuc, fondatorul acestora. Tranzacția nu include unitatea de producție și Cooperativele Frufru. Mihai Simiuc urmează să dezvolte un nou capitol pentru brandurile Frufru și Urban Monkey, promovând în continuare un stil de viață sănătos”, transmite Unilever.

Compania spune că prioritatea este, în acest moment, susținerea tuturor colegilor impactați de această transformare. „Ne-am luat angajamentul de a asigura un tratament echitabil și respectuos, în acord cu principiile noastre de lungă durată. Punem un accent puternic pe rolul oamenilor și al echipei în conturarea identității noastre de business și le vom oferi colegilor noștri tot suportul necesar în această perioadă de tranziție”.

Reamintim că Gigantul Unilever a anunţat în luna octombrie 2023 că va închide până la final de 2024 fabrica de detergent pudră de la Ploieşti, urmând ca activitatea să fie relocată, Grupul urmând a sprijini angajaţii pe parcursul întregului proces de tranziţie.

Fabrica de produse alimentare din Ploieşti a fost extinsă de la 6.000 mp la 17.000 mp și are acum o capacitate de producţie anuală de peste 40.000 de tone. Dispune de 28 de linii de fabricaţie şi ambalare, accesând noi tehnologii în materie de echipamente.

În prezent, Unilever are în România o echipă formată din peste 1.500 de persoane.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: