Coşmar pentru călătorii trenului IR 1991 Mangalia – Timişoara, garnitură care, după o întârziere de 9 ore după accidentul de la Feteşti, este blocată în zona Valea Albă din Mehedinţi, din cauza uor defecţiuni în lanţ la locomotive. Prima locomotivă s-a stricat la 16.13, iar a doua locomotivă, cea de ajutor, la 17.30. O a treia locomotivă a preluat trenul care a repornit la 18 52, potrivit CFR Infrastructură.
„Traficul feroviar este blocat pe Magistrala 900 Craiova –Timișoara, din cauza trenului IR 1991, care se deplasa pe relația Mangalia –Timișoara, rămas imobilizat în stația Valea Albă (jud. Mehedinți) în urma unei defecțiuni tehnice apărute la locomotivă. Se estimează ca în aproximativ 45 – 60 de minute traficul să fie reluat”, arată Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliției Române.
Este vorba despre trenul cu 30 de copii care au primit apă de-abia după ce au ajuns la Bucureşti, după 9 ore întârziere, directorul CFR Călători, Ovidiu Vizante, susţinând că nu a găsit o soluţie pentru preluarea copiilor cu mijloace auto.
Săptămâna trecută a avut loc o situație similară. După ce trenul IR 1993 Mangalia – Bucureşti – Craiova a staţionat în zona Medgidia din cauza lipsei tensiunii în linia de contact, în staţia Perişoru mecanicul a declarat locomotiva defectă. O nouă locomotivă a fost trimisă din staţia Feteşti, pentru a prelua trenul, care acumulase deja o întârziere de 140 de minute. În staţia Bucureşti Băneasa s-a defectat și locomotiva cealaltă. Într-un final, trenul IR 1993 a plecat cu 192 de minute de întârziere, după ce mecanicul de locomotivă a remediat defecţiunea survenită.