Grupul italian Campari va plăti 1,2 miliarde de dolari pentru achiziţionarea Courvoisier, unul dintre cele mai prestigioase branduri de coniac din lume

Courvoisier Sursa foto: Courvoisier

Grupul italian de băuturi spirtoase Campari a anunţat achiziţionarea celebrei case franceze Courvoisier, unul dintre cele mai prestigioase branduri de coniac din lume, de la Beam Suntory, valoarea tranzacţiei fiind evaluată la 1,2 miliarde de dolari, transmite Reuters, citat de Agerpres.

Este cea mai mare achiziţie de până acum a grupului italian şi marchează intrarea pe segmentul coniacurilor. Campari, care vrea să devină un rival important pentru giganţii Diageo şi Pernod Ricard, a anunţat că în urma tranzacţiei coniacul devine a patra parte majoră a grupului, alături de aperitivele pe bază de alcool, bourbon şi tequila.

Din portofoliul Campari face parte şi marca Grand Marnier.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Directorii grupului italian au apreciat că tranzacţia va permite extinderea Campari pe piaţa americană şi oferă potenţial de transformare în regiunea Asia Pacific, în special în China.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

„Suntem încântaţi să achiziţionăm o celebră casă de coniac, este o oportunitate rară să ne extindem portofoliul de băuturi premium şi producţia în Franţa”, a afirmat directorul general Campari, Bob Kunze-Concewitz,care va demisiona anul viitor.

Extinderea cotei de piaţă în Statele Unite şi China – ambele pieţe importante, unde Campari are acum o prezenţă relativ redus – este critică pentru ca firma să concureze mai bine cu rivalii săi.

De asemenea, tranzacţia ar urma să majoreze vânzările nete ale Campari cu aproximativ 9%, a declarat Kunze-Concewitz. Acesta a adăugat că prima dată Campari va căuta să relanseze Courvoisier, înfiinţat în 1828, o strategie cu care grupul a avut succes când a achiziţionat alte mărci.

În anul fiscal care s-a încheiat la 31 octombrie 2023, vânzările Courvoisier au scăzut în ritm anual cu 33%.