Producătorul american de jucării Mattel spune că datorează filmului Barbie o creştere de 9% a vânzărilor din trimestrul III

filmul Barbie Sursa foto: IMDB

Succesul fulminant al filmului “Barbie” a dat un impuls producătorului de jucării Mattel, ajutând la creşterea vânzărilor pentru prima dată într-un an, scrie The Guardian, conform News.ro.

Producătorul american de jucării a atribuit filmului – primul în care apare cea mai faimoasă păpuşă din lume şi primul lansat de noua divizie de film internă a companiei – o creştere de 9% a vânzărilor de la an la an între iulie şi septembrie, ajungând la 1,9 miliarde de dolari (1,6 miliarde de lire sterline).

Aceasta a inclus un salt de 27% în vânzările de păpuşi, care a fost determinat de cererea pentru jucării din liniile Barbie, Monster High, Disney Princess şi Disney Frozen.

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Aceasta urmează succesului imens al filmului “Barbie”, regizat de Greta Gerwig şi cu Margot Robbie şi Ryan Gosling în rolurile principale. Filmul a fost un succes de vară, obţinând peste 86 de milioane de lire sterline în box office-ul britanic şi devenind cel mai mare film din 2023 până în prezent.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Mattel a adăugat că performanţa puternică a vânzărilor din acest trimestru a reflectat “executarea cu succes a strategiei noastre de a creşte afacerea Mattel cu jucării bazate pe IP şi de a ne extinde oferta de divertisment”.

Directorul executiv şi preşedinte al companiei, Ynon Kreiz, a declarat: “Cererea consumatorilor pentru produsele noastre a crescut în acest trimestru şi am continuat să depăşim industria. Rezultatele noastre au beneficiat de succesul filmului “Barbie”, care a devenit un fenomen cultural global şi a marcat o etapă importantă pentru Mattel”.

Cu toate acestea, efectul “Barbie” nu a reuşit să crească profitul global al companiei cu sediul în California, care a scăzut cu 50%, la 146,3 milioane de dolari, în parte din cauza unei facturi fiscale mai mari. Cu toate acestea, Kreiz a declarat că Mattel era bine poziţionată pentru a concura cu rivalii săi.

Directorul executiv a declarat că se aşteaptă ca firma să câştige cotă de piaţă în ultimele luni ale anului, în ciuda condiţiilor economice dificile, inclusiv a inflaţiei, care ar putea afecta în continuare cererea pentru jucăriile sale, deoarece consumatorii se confruntă cu facturi mai mari pentru bunurile de uz curent.