Grupul auto francez Renault a raportat vineri o creştere de 18,7% a vânzărilor în primul semestru al acestui an, în timp ce vânzările de automobile marca Dacia au crescut cu 24,5%, informează agenția Reuters, citată de Agerpres. Vânzăril au fost impulsionate de noul Sandero, care a fost cel mai bine vândut model de pe piaţa de retail din Europa.
“Într-un mediu care este perturbat în continuare de pandemia de COVID-19, Renault Group a vândut 1,422 milioane de vehicule în prima jumătate a lui 2021, în creştere cu 18,7% comparativ cu 2020, dar cu 24,2% mai puţin decât în prima jumătate a lui 2019“, a informat proprietarul Dacia într-un comunicat de presă.
Directorul de vânzări de la marca Renault, Fabrice Cambolive, a subliniat că modele precum versiunea hibridă a Clio se vând bine, ceea ce permit grupului să facă progrese în termeni de preţ. În prima jumătate a acestui an, vânzările de automobile marca Renault au crescut cu 18,5% până la 901.500 de unităţi. Cambolive a spus că este greu de evaluat impactul crizei semiconductorilor asupra vânzărilor realizate până acum. “Am putut să ne jucăm cu stocurile, este greu de vândut efectul asupra vânzărilor”, a spus Cambolive.
Vânzările de automobile marca Dacia au crescut cu 24,5% până la 262.814 unităţi.
“Dacia Spring, automobilul electric accesibil, a demarat în forţă, cu peste 15.000 de comenzi plasate deja pentru livrare în toamnă. Dacia continuă cu reînnoirea întregii sale flote: după noul Sandero şi Logan la finele lui 2020, noul Duster a fost dezvăluit în luna iunie 2021 iar marca va prezenta un nou model de familie cu 7 locuri la salonul auto de la München din luna septembrie”, a informat grupul auto francez.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.