Costurile variabile pentru producţia de vehicule electrice vor rămâne mai mari în comparaţie cu modelele cu motoare cu ardere internă, în viitorul previzibil, a declarat duminică directorul general al Mercedes-Benz, adăugând că acest lucru va continua să alimenteze concurenţa intensă, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Comentariile lui Ola Kaellenius vin în momentul în care Mercedes-Benz a dezvăluit mai multe detalii despre cea mai nouă arhitectură a sa de vehicul electric, sedanul electric compact CLA, care va fi lansat anul viitor şi va viza o autonomie de rulare cu 30% până la 35% mai mare.

“Costurile variabile pentru o maşină electrică sunt mai mari. Aşa va rămâne în viitorul previzibil”, a spus Kaellenius jurnaliştilor la Salonul auto IAA din München, adăugând că costurile mai mari nu ar putea fi transferate clienţilor pe o bază similară.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Costurile variabile care măresc preţul producţiei de vehicule electrice includ materiile prime pentru baterii, dezvoltarea de software şi preţurile electricităţii.

Kaellenius a spus că acesta este motivul pentru care grupul lucrează pentru a optimiza costurile fixe şi alocarea resurselor pentru a atinge aceeaşi profitabilitate cu maşinile electrice ca şi cu motoarele cu ardere internă.

Noul CLA vizează o utilizare a puterii de 12 kilowaţi-oră la 100 de kilometri şi o autonomie de 750 de km, în comparaţie cu 17 până la 18 kWh la 100 de km într-un SUV compact EQA 350, modelul Mercedes oferit astăzi.

Întrebat cât de mult a redus noua clasă CLA costurile faţă de generaţia anterioară, Markus Schaefer, director pentru tehnologie al Mercedes-Benz, a spus că se îndreaptă către un nivel de reducere a costurilor cu 50%.

Bateriile pentru CLA vor fi produse de furnizorul cheie CATL şi ACC, la care Mercedes deţine o treime.

CLA, care va intra în producţie anul viitor şi va ajunge pe piaţă din 2025, este o încercare de a reduce complexitatea dezvoltării modelelor, care a crescut semnificativ în ultimii ani, a spus Schaefer.

Mercedes-Benz va oferi versiuni hibride şi integral electrice, nefiind planificate versiuni diesel.