”Drumul de sub Munte” din Ţara Făgăraşului, care uneşte comunităţile locale și va fluidiza traficul din zona DN 1 Sibiu-Braşov, inaugurat după modernizare

inaugurare drum sibiu brasov Sursa foto: Facebook/Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei

”Drumul de sub Munte” din Ţara Făgăraşului, care uneşte comunităţile locale situate la poalele Munţilor Făgăraş şi care va contribui la fluidizarea traficului din zona DN 1 Sibiu-Braşov, a fost inaugurat, vineri, după lucrări de modernizare.

Ministrul Dezvoltării, Adrian Veştea, a participat la inaugurarea ”Drumului de sub Munte” din Ţara Făgăraşului, calea rutieră care uneşte comunităţile locale situate la poalele Munţilor Făgăraş.

Potrivit unui comunicat de presă al ministerului Dezvoltării, drumul, cu o lungime de aproximativ 50 de kilometri, traversează localităţile Şinca Veche, Şercăiţa, Bucium, Mărgineni, Sebeş, Recea, Gura Văii, Lisa, Sâmbăta de Sus, Drăguş, Viştea de Sus, Victoria şi Ucea de Sus, asigurând conectivitatea directă cu oraşul Victoria şi conectivitatea indirectă, prin drumurile judeţene 104B Făgăraş – Hârseni – 104A şi 104C Făgăraş – Recea, cu municipiul Făgăraş şi inclusiv cu gara municipiului.

”Felicit administraţia publică judeţeană pentru implicarea în modernizarea celui mai amplu obiectiv de investiţii în domeniul infrastructurii rutiere, realizat în ultimii 15 ani în judeţul Braşov. Acesta a fost nu doar unul dintre proiectele mele de suflet, ci şi unul dintre cele mai importante proiecte de infrastructură implementate la nivelul Regiunii Centru şi un exemplu de colaborare a autorităţii judeţene cu administraţiile locale. Totodată, asigur toate autorităţile publice că pot conta pe sprijinul meu şi în derularea altor proiecte care să contribuie la modernizarea şi dezvoltarea comunităţilor din întreaga ţară, pentru a reduce discrepanţele regionale”, a precizat ministrul Dezvoltării.

Valoarea finală a lucrărilor de modernizare a drumului interjudeţean DJ 104A, DJ 105C şi DJ 105P este de 168.543.202,85 lei, fonduri europene nerambursabile.

Potrivit ministerului, drumul modernizat va contribui la fluidizarea traficului din zona DN1 Sibiu-Braşov, facilitând legătura cu judeţele limitrofe, şi va deschide perspective de dezvoltare economică, socială şi turistică a localităţilor situate în stânga Oltului, de-a lungul Munţilor Făgăraş.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Drumul de sub munte trece prin toate satele. Nu s-a incercat nici o ocolire. S-a mers pe aliniamentul drumului vechi.
    La care mai adaugam faptul ca fizic nu a fost unde de a lati drumul in localitati, din cauza caselor monument istoric construite pana in drum.
    Inca un minus al acestui drum este serpuirea, de asemenea in localitati curbele sunt foarte stranse.
    Au trebuit sa mearga sa taie tot ce s-a putut de panglici.
    Nu se aude nimic de autostrada Fagaras – Brasov
    Nimic de Ploiesti – Brasov.
    Nimic de Bacau – Brasov.

    S-a inceput cumva campania ?
    Si nu cea de recoltare de toamna.

  2. Mandatul din partea oamenilor pentru Vestea este Autostrada pe valea Prahovei; autostrada Sibiu – Fagaras – Brasov; autostrada Bacau – Brasov.
    Nu drumul pe valea Doftanei. Acel drum este un drum care se vrea a se face de la bugetul central pentru “dezvoltarea” zonei pe care o parcurge drumul. Pentru a ajunge la terenuri, la vile mai usor domniile de la Bucuresti.

  3. O pierdere de timp.
    Era bun prin 1899.
    Inoportun, serpuieste, pierdere de bani si e o poza cu realizari “marețe” ale proastei guvernari.
    Faceti dracului autostrada ca nu vrea nimeni pe carari de munte!😡
    Autostrada, nu taiat de panglici!
    Sau ăia care taiați panglica sunteti partea la cașcaval?
    😁

  4. Puteau sa uneasca Lisa cu Victoria, dar este bun pentru ciclism. Putem spune ca avem pista de biciclete pe sub Munte

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.