Pasajul Pallady, la intrarea pe Autostrada Soarelui se închide pe timpul nopții la doar trei săptămâni de la inaugurare/ Primăria lui Negoiță face lucrări la vortex-ul copiat de la pasajul lui Băluță de la Metalurgiei

Negoita-Baluta Sursa foto: captură video

Pasajul suprateran de la Pallady, la intrarea pe Autostrada Soarelui din sectorul 3 se închide pe timpul nopții la doar trei săptămâni de la inaugurare. Podul de pe bulevardul Theodor Pallady pe care Primăria sectorului 3 l-a deschis pe 23 iunie se închide până pe 27 iulie pe timpul nopții pentru lucrări la sistemul de iluminare. Vortex-ul de pe Pasajul Pallady a dus și la un proces, Primarul sectorului 4 Daniel Băluță obținând în instanță o ordonanță președințială pentru oprirea lucrărilor pe motiv că structura din sectorul 3 este copiată de la Pasajul Metalurgiei din sectorul 4 (detalii aici).

Până pe 20 iulie circulația va fi închisă pe timpul nopții pe sensul de intrare în București, iar din 24 iulie până pe 27 iulie pe sensul de intrare pe Autostrada Soarelui, a transmis Poliția Română : ,,​Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliției Române informează că în perioada 12 – 27.07.2023, se execută lucrări de definitivare și verificare a sistemului de iluminat al Pasajului A2 București – Constanța, pe sectorul de drum situat între km. 10+400 – 10+750 metri, pe ambele sensuri de mers. Circulația rutieră pe pasaj va fi închisă de luni până joi, în intervalul orar 22:00 – 06:00. Lucrările se efectuează în două etape:

– în perioada 12 – 20 iulie 2023, pe sensul de mers Constanța – București;

– în perioada 24 – 27 iulie 2023, pe sensul de mers București – Constanța.”

Pasajul de la Pallady pe care l-a construit Primăria sectorului 3 la intrarea pe Autostrada Soarelui a fost deschis în prezența primarului Robert Negoiță, a primarului de la Sectorul 4 Daniel Băluță, a premierului Marcel Ciolacu și a vicepremierului Marian Neacșu. Lucrările la pasaj au început în primăvara anului 2022 și s-au făcut cu firma primăriei, același constructor care a executat și podurile de la Teclu/Ikea. Primăria transmite că podul cu o lungime de 344 de metri a costat 36 de milioane lei, jumătate din cât se estima inițial.

Primăria sectorului 3 a renunțat la amplasarea palmierilor pe Podul Pallady (detalii aici).

 

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. Stie cineva peste ce intersectie trece acest pasaj ? Nici una, deci care a fost scopul edificarii ? Alooo, Curtea de Conturi luati aminte

  2. Credeam ca se opreste circulatia pentru a reface intrarea si iesirea de pe pasaje. Sigur lucrarea aceasta nu e proiectata de ingineri, e proiectata de Negoita singur. Nu inteleg cum s-au luat (daca s-au luat) avizele de siguranta a circulatiei.

    • Perfect de acord! Nu am întâlnit în viața mea un pasaj atât de prost făcut și atât de periculos.
      Trebuie neapărat rezolvate intrările și ieșirile, pe ambele sensuri, altfel vor fi multe accidente!

      • …mergi la drajna, spre Slobozia!
        Arcada GL a zbarcit-o rău pe ambele sensuri,de ambele părți…

        • Trece peste intersecția cu Drumul intre Tarlale unde erau cozi infernale de mașini în permanență. Pasajul e foarte bun

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.