Perla Harghitei vrea să investească 25 milioane lei în tehnologie în 2023

foto_PHR_carbogazoasa

Perla Harghitei, producători de apă minerală naturală din România și lider de piață în categoria de apă îmbuteliată în sticlă returnabilă, vrea să investească 25 milioane lei pentru investiții în tehnologie în acest an, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

Compania transmite că cele mai importante proiecte vizează sustenabilitatea procesului de producție, prin creșterea eficienței liniilor de îmbuteliere a apei minerale naturale. Digitalizarea fabricii din Sâncrăieni, efectuată cu ajutorul tehnologiei de ultimă generație din industria băuturilor, permite reducerea la maximum a pierderilor și utilizarea exclusivă a echipamentelor de ultimă generațiepentru îmbutelierea apei.

Conform sursei citate, alte 10 milioane de lei sunt destinate extinderii clădirii administrative, cu un spațiu nou de circa 1500 metri pătrați, care va fi construit în următorii doi ani. 

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

Compania are în portofoliu brand-urile Perla Harghitei și Tiva Harghita, iar unitatea de producție din Sâncrăieni dispune de patru linii de îmbuteliere pentru PET, cu capacitate totală de 50.000 de flacoane pe oră și o linie pentru sticlă, cu capacitate de îmbuteliere de 14.000 de bucăți pe oră, spatiu de depozitare de peste 12.000 de paleți și posibilitate de încărcare a peste 100 camioane pe zi.  

„Apa îmbuteliată în sticlă returnabilă merită să-și recâștige poziția în preferințele consumatorilor, fiind o opțiune mai eficientă atât pentru bugetul acestora, cât și pentru mediul înconjurător și generațiile viitoare. De aceea, suntem determinați să găsim o soluție pentru a crește comercializarea de apă îmbuteliată în acest ambalaj, pe care am fost nevoiți să o temporizăm momentan, din cauză că sticla s-a scumpit de trei ori în ultimii doi ani”, precizează Magyari Ors, Director General Perla Harghitei. Compania a creat și un portofoliu de apă în sticlă destinat industriei HoReCa, cu posibilitate de returnare și refolosire și derulează campanii de conștientizare a beneficiilor utilizării acestui tip de ambalaj.

În următorii doi ani, compania spune că își propune să finalizeze integrarea instrumentelor de digitalizare operațională și comercială prin implementarea unui nou sistem integrat ERP, să crească exponențial dinamica proiectelor de responsabilitate socială și de mediu și să își consolideze poziția în piață, dezvoltând strategia de afaceri în jurul consumatorului și a echipei organizaționale. 

Anul trecut, Perla Harghitei a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 125,5 milioane lei și profit de 14 milioane de lei. Piața apelor minerale a rămas pe tendință de creștere ușoară în 2022, iar cel mai recent studiu al companiei arată că o persoană consumă, în România, peste 112 litri de apă îmbuteliată pe an. Țara noastră are peste 2000 de surse de ape minerale naturale, cele mai multe carbogazoase, ceea ce reprezintă o resursă de apă îmbuteliabilă de peste trei miliarde de litri pe an. 

Perla Harghitei și-a propus pentru 2023 creșterea cifrei de afaceri cu 18%, până la 148,5 milioane lei și întărirea poziției companiei în topul jucatorilor din industrie. Conducerea companiei estimează și un volum de vânzări cu 11% mai mare față de anul 2022, performanță susținută prin investițiile în tehnologie și în dezvoltarea organizației. De la începutul acestui an, evoluția vânzărilor e conformă cu obiectivul companiei, înregistrând, până în luna mai, creșterea volumului cu 10%.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: