FOTO Primark deschide pe 20 iunie cel de-al doilea magazin din România, în AFI Cotroceni/ Primark: Am înghețat prețurile la produsele pentru copii. Pentru acest sezon nu intenționăm să mai creștem prețurile produselor

5

Retailerul de modă Primark va deschide magazinul din AFI Cotroceni, al doilea din România, pe 20 iunie. Acesta va avea 3.200 de metri pătrați și va fi puțin mai mic față de cel din Park Lake, care are și un etaj în plus. Maciej Podwojski, director Europa Centrală şi de Est, Primark a declarat că retailerul a înghețat prețurile la produsele pentru copii și spune că nu mai are în plan să crească prețurile produselor pentru acest sezon.

„Am mărit prețurile din cauza inflației pentru colecția din sezonul trecut (n.r-iarnă) din cauza inflației. Am înghețat prețurile la produsele pentru copii pentru a sprijini consumatorii afectați de inflația în creștere. Pentru acest sezon nu intenționăm să mai creștem prețurile. Sperăm ca inflația să fie mai mică, costul logistic și pentru materia primă a scăzut”, a declarat Maciej Podwojski.

Acesta a declarat că investiția în noul magazin din Primark este asemănătoare cu cea din Park Lake, care a fost de 10 milioane de euro. În ceea ce privește selecția produselor, clienții vor putea găsi în mare parte aceleași articole în AFI Cotroceni ca în Park Lake, singura diferență fiind faptul că în Park Lake există o varietate mai mare ale produselor, de exemplu din punct de vedere al culorii. Nici în ceea ce privește prețurile nu există nicio schimbare, rămân la fel de mici ca cele din Park Lake.

Care au fost cele mai cumpărate produse din magazinul Primark din Park Lake

Reprezentantul Primark a declarat că printre cele mai cumpărate produse din Park Lake se numără bagajul de călătorie, costumul de baie, produsele din denim, de la pantaloni și până la geci. Articolele preferate de români variază în funcție de sezonul curent. De exemplu, pentru sezonul de iarnă printre cele mai bine vândute produse erau puloverele și gecile.

În ceea ce privește comportamentul consumatorilor, Maciej Podwojski a obervat că românii sunt mult mai atenți la ceea ce cumpără, sunt mai precauți și vin cu un plan bine stabilit înainte când vin în magazin. Astfel, consumatorii au mai renunțat la achizițiile din impuls.

În cadrul noului magazin din AFI vor lucra 250 de angajați. Primark lucrează cu mai multe fabrici din România de până să intre pe piață, iar unele articole care se vând în magazine provin din producția locală, a transmis reprezentantul Primark.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: