Amazon a început să testeze o funcţie prin care se face un rezumat al recenziilor lăsate de clienţii produselor cumpărate – asta, bineînţeles, cu ajutor inteligenţei artificiale generative, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Această facilitate ar trebui să scurteze timpul de documentare înaintea cumpărării unui produs. În loc să parcurgă zeci sau sute de recenzii, utilizatorul şi-ar putea face o părere imediat prin intermediul rezumatului creat de AI.

AI-ul va rezuma principalele aspecte pe care clienţii le-au apreciat la un produs, dar şi părţile slabe ale acestuia.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Spre exemplu, la o jucărie, AI-ul spune că au fost apreciate aspectul, calitatea şi performanţa, dar dă şi exemplul unei recenzii în care clientul se plânge că a dat 1.000 de dolari pe o jucărie care nu merita atâţia bani.

Amazon a confirmat testul, însă, nu a oferit detalii, astfel că nu se ştie exact ce model lingvistic este folosit şi ce caracteristici are acesta.

Folosirea AI-ul generativ în acest fel este o mutare îndrăzneaţă şi riscantă din partea gigantului american, cunoscut fiind faptul că instrumentele de acest gen nu oferă mereu informaţii de încredere. Dacă AI-ul va fi prins că oferă informaţii false pe baza cărora se decide o achiziţie, ar putea urma procese costisitoare.