După Disney+, HBO Max şi Netflix, a venit şi rândul serviciului de streaming deţinut de Amazon să ia în calcul vânzarea unei versiuni cu reclame, transmite News.ro, care citează The Wall Street Journal.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Şefii Amazon au început să discute despre lansarea unei versiuni cu reclame a serviciului de streaming Prime Video. Discuţiile sunt abia la început, conform The Wall Street Journal, astfel că nu se cunoscut multe detalii despre planurile în acest sens ale companiei.

Introducerea unui plan cu reclame la Amazon Prime Video este puţin mai complicată decât la concurenţă, din cauza modurilor în care este vândut serviciul. În afară de abonamentul individual, acesta mai este disponibil şi în cadrul setului de servicii oferite membrilor Prime.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Una dintre versiunile care se vehiculează este adăugarea reclamelor în Prime Video, cu opţiunea plăţii în plus pentru eliminarea reclamelor.

Aceasta variantă ar aduce şi scumpirea serviciului actual. Majoritatea companiilor de streaming au profitat de lansarea versiunilor cu reclame pentru a le scumpi pe cele fără reclame.

Amazon Prime Video este, în prezent, unul dintre cele mai accesibile servicii de streaming. În România, abonamentul costă 14 lei pe lună, mult sub cei 12 euro plus câte 3 euro pentru fiecare utilizator care locuieşte la altă adresă din cazul Netflix.