Instagram a început să testeze un chatbot cu multiple personalităţi, care poate răspunde la întrebări, oferi sfaturi şi rescrie mesaje, transmite News.ro.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Gigantul american Meta nu putea absenta de la goana după AI generativ la care s-au înscris nenumărate companii, iar Instagram pare să fie prima platformă deţinută de Meta care va oferi un astfel de instrument.

Conform indiciilor descoperite în codul platformei de către dezvoltatorul Alessandro Paluzzi, Instagram lucrează la un chatbot care va fi disponibil în secţiunea de comunicare a platformei.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

Chatbot-ul va putea fi apelat scriind în fereastra de chat @nume (numele nu este cunoscut deocamdată). Acesta va putea să rescrie mesaje, să ofere sfaturi şi să răspundă la întrebări.

Abordarea Instagram, ca şi în alte cazuri, pare să copieze modul în care Snapchat şi-a lansat propriul chatbot, numit My AI şi bazat pe modelul lingvistic dezvoltat de OpenAI.

Nu este clar ce tehnologie va sta la baza chatbot-ului testat în prezent de Instagram, însă, Meta, care lucrează cu AI-ul de mulţi ani, nu duce lipsă de opţiuni în acest sens.

Meta a lansat în mai AI Sandbox, un instrument cu ajutorul căruia pot fi generate versiuni alternative ale reclamelor. Compania mai are şi un instrument pentru dezvoltatori, numit CodeCompose, care, însă, nu este disponibil public.