FAN Courier anunță că dublează rețeaua de lockere, la 2.000

FANbox copy

Compania de curierat FAN Courier anunță achiziția a încă 1.000 de lockere FANbox, astfel extinzând rețeaua la 2.000 de unități în toată țara.

Decizia de suplimentare a numărului de unități vine ca urmare a deschiderii clienților față de această metodă de livrare și a numărului mare de cereri primite de la clienți și parteneri pentru instalarea de lockere în toate orașele țării.

FAN Courier a lansat în octombrie 2022 investiția în propria rețea de lockere FANbox, proiectul fiind atunci estimat la 10 milioane de euro, urmând să fie dezvoltat în etape. În urma succesului înregistrat chiar de la debut, compania a decis să extindă rețeaua și să instaleze 1.000 de unități în plus. Lockerele prezintă mai multe avantaje, atât pentru companie, cât și pentru clienții finali.

„Succesul rapid al lockerelor instalate în primele luni de la startul investiției ne-a determinat să continuăm ritmul de instalare în toată țara. Avem încredere că lockerele reprezintă o soluție eficientă pentru toți cei implicați – retaileri, curieri și destinatari. Cu ajutorul rețelei de lockere creștem independența clientului final – care nu mai este nevoit să fie la adresă pentru primirea coletului, mărim productivitatea curierilor noștri și contribuim la protejarea mediului înconjurător – un curier poate livra un număr crescut de expediții și poate prelua și retururile de la aceeași unitate efectuând un singur drum cu mașina”, a declarat Adrian Mihai, CEO FAN Courier.

Compania menține strategia de amplasare a lockerelor FANbox la nivel național. Acestea vor fi instalate atât în orașele mari, reședință de județ, cât și în cele mici, astfel încât serviciul să fie disponibil cât mai multor persoane.

Lockerele sunt disponibile atât pentru primirea de colete (pick-up), cât și pentru expediere și retururi (drop-off) și sunt destinate clienților care vor mai multă flexibilitate și eficiență pentru a-și organiza timpul așa cum doresc. Aceștia pot găsi lockerele în proximitatea locuințelor lor, în proximitatea locurilor de muncă, a zonelor în care își fac cumpărăturile, acolo unde își alimentează autoturismele etc. și beneficiază de tarife de livrare mai mici decât la livrarea clasică, door-to-door.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia: