Producătorul auto american Tesla a majorat prețurile cu până la 290 de dolari în Canada, China, Japonia și Statele Unite, se arată pe site-ul său de internet, după ce a redus prețurile la vehiculele sale cele mai bine vândute de la începutul anului.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Majorarea a fost prima operată de Tesla la cele două modele în același timp pe mai multe piețe, deși prețurile din gama sa sunt mult mai mici decât în ianuarie, după o serie de reduceri, notează Reuters.

Luna trecută, directorul executiv Elon Musk a declarat că firma va acorda prioritate creșterii vânzărilor în fața marjelor și va căuta să obțină profit mai târziu din implementarea software-ului de autoconducere pentru o flotă mai mare de vehicule.

Analize Economedia

calcule buget
investiții, creșteri, acțiuni, bursă, taur, bull
cresteri, dividende, bursa, piata de capital
Dubai proprietati imobiliare
România-Ungaria steaguri
un programator lucreaza la un laptop
adrian-dragos-paval-dedeman
economie calcule
somer calculator
burse, piete, multipli
bani, lei, economie, finante, deficit, inflatie
armata romana, capu midia, romania, nato, militari, soldati, antrenament, exercitiu militar, himars, rachete, sisteme de aparare aeriana
auto, masina chinezeasca
om robot industria automotive
transport
studenti, universitate, academie, absolventi
Piața de curierat, România, Cargus, Sameday, Fan Courier, Profit net, Cifră de afaceri, Pachet
Fermier cu legume
linie asamblare Dacia
Imagine apa piscină
Job, căutare de job, șomeri, tineri șomeri
Knauf Insulation, fabrica vata minerala sticla
George-Simion-Nicusor-Dan (1)
Steaguri Romania si UE
bani, lei, finante, bancnote, euro, 5 lei
bec iluminat, becuri
piata auto, uniunea europeana, romania
recesiune
sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
Piata 9 restaurant

Din ianuarie, Tesla a trecut la un model de prețuri în timp real, mai apropiat de companiile aeriene sau de ride-sharing decât de prețurile fixe ale modelului tradițional al industriei auto.

Musk a declarat că firma este dispusă să sacrifice marja pentru volumul de vânzări, dar caută, de asemenea, să readucă prețurile mai sus, acolo unde poate, pentru a potrivi livrările cu producția.

Până luni, site-ul web al Tesla arăta că a crescut prețul de pornire cu 250 de dolari la modelul de bază Model Y și Model 3 în Statele Unite.

Prețurile s-au modificat cam în aceeași măsură pe a doua sa piață ca mărime, China, precum și în Canada și Japonia, au arătat site-urile respective.

A fost pentru prima dată din ianuarie când Tesla a majorat prețul celei mai ieftine mașini a sa, Model 3, în Statele Unite.

Model 3, modelul de bază, cu tracțiune spate, este în continuare cu aproximativ 14% mai ieftin în SUA decât la începutul anului. Versiunea cu rază lungă de acțiune a Model Y rămâne cu aproximativ 24% mai ieftină pe cea mai mare piață a Tesla.

În Canada, Tesla a majorat prețurile cu 300 de dolari canadieni (222 de dolari) pentru versiunile de vârf ale Model 3 și Model Y. În Japonia, prețurile pentru Model 3 entry-level au crescut cu 37.000 de yeni (269 de dolari).

În China, Tesla a majorat prețul pentru variantele cu 2.000 de yuani (289 de dolari), se arată pe site.