Autostrada Ploiești – Buzău: CNSC respinge o contestație Danlin pentru o clarificare. Șeful CNAIR, despre licitația pentru lotul 3: „Am intrat într-o nebunie”

Ploiești -Buzău

Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) a respins o contestație pe care a depus-o constructorul Danlin pentru Lotul 3 al Autostrăzii Ploiești – Buzău, dar contestația era pentru o clarificare, nu la rezultatul pentru reevaluarea ofertelor, așadar contractul încă nu poate fi semnat, a precizat joi, pe șantierul Autostrăzii Moldovei – A7, directorul general CNAIR Cristian Pistol.

Pentru lotul 3, Pietroasele – Buzău, în martie 2022, CNAIR a desemnat câștigătoare Asocierea Drum Asfalt – Ilgaz (Turcia) – OPR Asfalt – Trameco, dar românii de la Danlin și turcii de la Nurol și Tekfen au depus contestații admise la CNSC și CAB. Ulterior, în octombrie Constructorul turc Nurol care lucrează pe Autostrada Transilvania a fost desemnat, după reevaluare, câștigător al lotului 3 Pietroasele – Buzău.

Ofertele depuse la contractul pentru Lotul Pietroasele – Buzău (14 km) încă sunt în reevaluare după decizia Curții de Apel București din ianuarie 2023, a explicat Pistol.

Analize Economedia

inflatie bani echilibru balanta
la veterinar
camioane UMB autostrazi
Donald Trump
Colaj bani lei Marcel Ciolacu
Bani, investitie, economii
Marcel Ciolacu, premier
Incredere
constructii, locuințe, bloc, muncitori, șantier
cristian mihai ciolacu, nepotul premierului
Emil Boc, Sorin Grindeanu
Ministerul Energiei Sursa foto Peter Szijjarto
tbb foto event
productie, fabrica
Donald Trump, Trumponomics
euro, moneda, bancnote, bani
bani, finante, lei, financiar, deficit
Mugur Isarescu, guverantorul BNR
Azomures
inflatie bani echilibru balanta
452710313_472208142236025_2821867466000769013_n
Mugur Isărescu, Banca Națională a României, BNR
tineri joburi IUF- The International University Fair
crestere economica, grafic
bani, lei, moneda
noii directori de la Transelectrica - Economedia
crestere economica grafic calcule foto pexels-pixabay
retea electrica - Transelectrica
Ford Courier Craiova Otosan (1)
Schaeffler Romania 1

„Pe lotul 3 din păcate avem o epopee, avem mai multe decizii de la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC), de la Curtea de Apel București, în momentul de față am depășit o contestației a unei solicitări de clarificări a comisiei de evaluare… am ajuns într-o nebunie. E o contestație care a fost respinsă de CNSC, iar acum Comisia de Reevaluare evaluează ofertele ținând cont de toate deciziile date de CNSC și de Curtea de Apel anterioare. Nu pot să vă spun că e vorba despre un constructor turc sau unul român, dacă vom avea în continuare contestații nu pot spune când semnăm contractul. În momentul de față ne putem încadra în termenele prevăzute în PNRR (n.r august 2026)”, Cristian Pistol.

Lotul 3 nu e singura „problemă” pe secțiunea Ploiești – Buzău. Pe primele două loturi Asocierile Pizzarotti – Retter și Trace – Coni sunt în întârziere și este puțin probabil să respecte termenul contractual mai 2024. Informațiile Economedia arată că pentru Lotul 1 Ploiești – Mizil (21 km) Pizzarotti a primit o prelungire cu 6 luni din cauza problemelor de arheologie.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

Comentarii

  1. E cum v-am spus.
    A 7 , PloiestiBuzau, ramane muzeu!
    Chiar sa dam vina pe ăia care judecă?
    Cand vor muschii lor!
    O demisie , doua.
    Obiectiv PNRR ratat!😯
    La multi ani A 7!
    A 8, A12, samd!

Comments are closed.

Comentarii

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.