Twitter a anunţat miercuri că oferă un nou plan anual pentru serviciul său de abonament numit Twitter Blue, care include insigna sa ”verificată”, la o reducere faţă de preţul lunar, transmite Reuters.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Utilizatorii se pot abona la serviciu pentru un preţ anual de 84 de dolari, în loc de un preţ lunar de 8 dolari pe web şi 11 dolari pe dispozitivele Apple.

Reducerea va fi disponibilă în ţări precum Statele Unite, Canada, Regatul Unit, Japonia, Noua Zeelandă şi Australia, a spus Twitter.

Analize Economedia

sua dolari drapel ajutor steag flag us bani karolina-grabowska-4386425
recesiune
tineri programatori foto
Corinthia
criza de ouă din SUA
2265634-800x534
retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
Concedieri scaderi economie
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei

De la preluarea de către miliardarul Elon Musk a Twitter pentru 44 de miliarde de dolari, anul trecut, el a adus schimbări companiei, inclusiv noi planuri de abonare pentru Twitter Blue.

Bifa albastră era rezervată anterior conturilor verificate ale politicienilor, personalităţilor celebre, jurnaliştilor şi altor persoane publice.

Dar o opţiune de abonament, deschisă oricui este pregătit să plătească, a fost lansată anul trecut pentru a ajuta Twitter să îşi crească veniturile, în timp ce Musk luptă pentru a păstra agenţii de publicitate.

La începutul lunii decembrie, Musk a adăugat că bifa albastră Basic a Twitter va avea jumătate din numărul de reclame, iar platforma de socializare va oferi un nivel mai înalt al serviciului, fără reclame, până anul viitor.