Ministrul Grindeanu, despre pasarela pietonală de pe Centura București : da, este lucrarea unui ,,Dorel”, dar nu e gata. Asta este explicația șefului CNAIR

Centura Bucuresti Pasaj Pietonal

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu i-a cerut explicații șefului Companiei de Drumuri, Cristian Pistol privind pasarela pietonală de pe Centura București, un exemplu clasic pentru lucrare a la ,,Dorel” problemă care, doar după ce a ajuns în presă a fost remediată, deși CNAIR prin Direcția Regională București și Poliția Rutieră Ilfov ar fi trebuit să semnaleze rapid problema care i-a pus în pericol pe șoferii care au trecut prin zonă.

Invitat la Antena 3, Sorin Grindeanu a recunoscut că este o lucrare prost făcută, o lipsă de sincronizare între proiectul de modernizare (reziliat) de pe Centură și contractul pentru execuția pasarelei pietonale, dar spune că lucrarea nu este terminată, iar problema a fost remediată miercuri : ,,Am văzut fotografia ieri, la dumneavoastră în presă și mulțumesc celor care au făcut fotografia… l-am chemat pe directorul CNAIR…Realizator : Este lucrarea unui Dorel ? Sorin Grindeanu : Dacă ar fi singura lucrare a unui Dorel…din ultimii 30 de ani nici n-ar fi rău, dar da, este lucrarea unui Dorel. Am discutat ieri cu cei de la CNAIR, înțeleg că au reparat toată această chestiune legată de linii (n.r marcaje), dar lucrarea nu este gata, nu e terminată, asta e explicația pe care mi-au dat-o cei de la CNAIR, pentru că, altfel, pare că am vrut să facem sau au vrut să facă o pasarelă care pleacă de nicăieri și duce nicăieri. Nu, ea trebuie să continue pe părțile laterale, deci va fi mai lungă”.

Urmărește mai jos producțiile video ale Economedia:

- articolul continuă mai jos -

Problema pasarelei către nicăieri a fost semnalată încă de duminică într-o postare a Asociației România fără Gropi :

Analize Economedia

retea electrica - Transelectrica
digitalizare, calculator, cod, programare
statele unite, sua, washington, china, beijing, putere, geopolitica, razboi economic comercial, sanctiuni economice
antreprenoare, femeie, business, tech
tineri joburi IUF- The International University Fair
parc nufarul
economie razboi bani
romania germania
concedieri dreamstime
industrie forta de munca somaj industrial uzina fabrica manufactura muncitor muncitor necalificat
blindate, armata, militar
Bugetul familiei, bani
dambovita arena aci
afacere semnare contract pexels
șantier aeroport craiova
costuri, cladiri, birouri, angajati
software, calculator, IT
CV locuri de munca job
MixCollage-21-Dec-2024-07-15-PM-1798
economie 2024
grafic crestere dreamstime
tranzactii calcula fuziuni
locuinta constructii bricolaj
salariu, bani, lei
turcia, ankara, steag, flag, drapel, istanbul, alegeri
bani, lei, bancnote, cash, numerar
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
bursa, indice bursier, investitii, scadere, grafic
inflatie bani echilibru balanta
la veterinar

Contractele pentru pasaje pietonale pe Centura București (pasaje cu scări nu cu elevatoare) au fost lansate în licitație în 2021 (detalii aici). Pasaje pietonale, dar subterane și cu lifturi vor fi construite pe DN 2 la Voluntari. Centura București are o lungime de 72 de kilometri, însă doar 20 sunt modernizați, lărgiți și recepționați la 4 benzi (tronsonul Chitila – DN 2). Pe segmentul de 9 kilometri dintre A1 și Chtila s-a ajuns la o situație absurdă, de repunere în contract a constructorului Delta ACM (preluat de Primăria sector 3), după cum Economedia a scris aici.