Compania de Drumuri face planurile pentru realizarea unui drum de legătură între Centura Brașov, DN 1, Autostrada A 3 (Râșnov) și Aeroportul Internațional Brașov-Ghimbav, o șosea necesară în perspectiva operaționalizării Aeroportului legat la rețeaua CNAIR doar prin drumuri secundare. Pentru șoseaua de legătură, Compania de Drumuri prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Brașov a lansat în licitație un contract pentru un studiu de prefezabilitate și studiu de fezabilitate cu o durată de 9 luni.
,,Acest drum va asigura o legătură rapidă între Autostrada București-Brașov, Autostrada Brașov-Făgăraș și Varianta de Ocolire Brașov precum și cu zona Aeroportului Brașov-Ghimbav și va funcționa în același timp ca alternativă la traficul pe DN 1 pentru orașul Ghimbav (Varianta de Ocolire) asigurând și o legătură facilă la Parcul Industrial Brașov -Ghimbav. Prin acest drum de legătură se va realiza și o conexiune cu preconizata dezvoltare a municipiului Codlea prin prisma realizării variantei de ocolire Codlea care va descărca în nodul ce se va realiza între Autostrada București-Brașov, Autostrada Brașov-Făgăraș și DN 1 în zona localității Codlea. De asemenea, prin realizarea unui intersecții între Drumul de Legătură și DJ 103 C se va asigura accesul la Aeroportul Brașov și la Parcul Industrial Brașov, eliminându-se problemele curente ale intersecției între DJ 103C și DN 1″, potrivit caietului de sarcini pe care l-a consultat Economedia. Durata contractului pentru Studiul de prefezabilitate este de 3 luni, studiul de fezabilitate durează 5 luni, iar raportul financiar o lună.
În decembrie 2022, șeful DRDP Brașov, Tudor Duțu, anunța proiectul nodului rutier de la Codlea, o intersecție pe 4 niveluri care ar urma să devină cel mai spectaculos nod rutier din România : ,,Cel mai spectaculos nod rutier din tara va fi in judetul Brasov. Se intituleaza “Nod Codlea Nord- intersectie A3 cu A13 si DN1” si va asigura legaturi intre aceste cai de comunicatie rutiera intr-un mod spectaculos pe 4 niveluri de inaltime.”